søndag 1. november 2009

Problemer under debatt

Georg Brandes krev at litteraturen må sette problemer under debatt. Dette er ikkje blit nokre mindre viktig i nåtia sin litteratur. Eg synast dei problema som burde bli tatt opp er problem som folk ofte ikkje tenkjer over, men som ein treng ei lita påminning om. For at folk skal gidde å lese noko må dei vere interesserte i kva som står skrevet. Det er ikkje alltid like lett å få ein kjemi med lesarane, men tar ein opp problem som lesarane har eigne meiningar om, vil stoffet bli interessant, enten lesaren er einig eller ueinig med forfattaren. Dei problema eg som oftast forbind med moderne litteratur er problem som til dømes, folk som er ekskludert frå samfunnet, religionskonfliktar og familietragediar. Men eg synast også dei problema som blei tatt opp før i tia, kan vere like viktige den dag i dag, som dei var da.

1 kommentar:

Anders sa...

Jeg må si at du har mange bra blogginnlegg, med mye bra bruk av kilder. Jeg kan se at du liker å blogge! Du har lange og fyldige innlegg med mye fakta samtidig som du har et personlig preg i bloggingen. Dette er meget bra Andreas. Det eneste negative jeg kan si er at fargevalget kanskje er litt uheldig. For min del blir det veldig slitsomt å sitte å lese hvit skrift på svart bakgrunn, men det er sikkert farger som dine mange faste lesere setter stor pris på. Fortsett sånn!