tirsdag 6. oktober 2009

Blogginnlegg 2 til særemne

Da er jeg godt i gang med oppgaven og jeg har skrevet ca halvveis. Jeg vet hva jeg skal skrive om videre, men til tross for en god disposisjon er jeg fortsatt litt redd for at problemet jeg hadde forutsett skal oppstå. Men hvor kjedelig er ikke en oppgave som går feilfritt uten noen som helst form for utfordringer? For jeg skal nok komme meg igjennom og levere inn en god besvarelse.

Hittil har jeg skrevet om kjennetegn og trekk ved krimsjangeren generelt, samt litt historiske fakta om krimlitteraturen. Jeg har også tatt for meg den klassiske krimlitteraturen og kjennetegn ved akkruat denne og noen forskjellige forfattere som skrev denne typen litteratur. Hardkokt krim er det neste jeg skal skrive om, og deretter skal jeg inn på moderne krim.

Så langt så bra, selvom jeg begynner å bli litt mett på denne oppgaven. Nå har jeg noen få dager igjen på å skrive ferdig, og jeg funderer på hvor smart det egentlig var å drøye så lenge med å faktisk komme i gang med oppgaven.

Ingen kommentarer: